Kristersson: ”Då blir det ingen ny kärnkraft”
Publicerad
Idag 09:17
Lästid
2 Min
Ebba Busch och Ulf Kristersson. Foto: Anders Wiklund/TT
Regeringen har skrivit på ett bindande avtal om att bygga ut kärnkraften, med staten som delägare.
Samtidigt kom varningen: en rödgrön valseger skulle stoppa hela bygget.
Vad tycker du?
6
Skribent
I trädgården på landshövdingens residens i Visby höll regeringen och Sverigedemokraterna pressträff under torsdagsförmiddagen, efter ett regeringssammanträde i residenset.
Vad tycker du?
6
Skribent
Relaterat innehåll
Taggar






