Ska läkare verkligen leka Robin Hood?

Publicerad

17 Jul 2025 05:00

Foto: Johan Nilsson/TT

Att skriva ut fetmamedicin till sina egna patienter i strid med Läkemedelsverkets riktlinjer är oetiskt. Det måste vara lika för alla, skriver läkaren Erik W. Larsson i ett svar på söndagens artikel.

Vad tycker du?

0

Vad tycker du?

0

Skribent

Presenteras av

Relaterat innehåll

Taggar