Vi betalar miljoner till rosettbajsare
Publicerad
11 Feb 05:00
Lästid
8 Min
Foto: Anders Wiklund/TT. Kollage: Kvartal
Välutbildade personer jobbar med att bevilja bidrag till runkforum.
Men det största slöseriet är faktiskt inte pengarna, skriver Hanif Bali.
Vad tycker du?
0
Skribent
Min fru började nyligen plugga psykologi på distans. Intagskravet? 20,3. För er som glömt gymnasiebetygen är det nästan maxpoäng – strax under vad som krävdes för prestigeskolan Handelshögskolan. Det är en imponerande siffra.
Vad tycker du?
0
Skribent
Fotnoter
Relaterat innehåll
Taggar






