”Det finns många som inte köpt hela paketet”
Publicerad
26 Jun 11:00
Foto: Jonas Andersson/Kvartal
Efter tre decennier lämnade Mårten Arndtzén Sveriges Radio i våras, delvis eftersom han kände sig ”demoraliserad” när det gäller public service som en god kraft i samhället. Vad var det som fick honom att förlora tron? Kan en del av svaret ligga i att han själv gått allt längre åt höger? Och om det nu är så att konst- och kulturvärlden lutar kraftigt åt vänster i frågor kring politik och värderingar – vad är i så fall förklaringen till det?
Vad tycker du?
31
Programledare
Taggar



