Plantera i bajs och se vad som händer

Publicerad

Idag 08:37

Lästid

5 Min

Vi har lämnat Fattigsverige. Låt oss också lämna den nordiska odlingsfilosofin, skriver Anna Axfors.

Vad tycker du?

14

Jag misslyckades med gurkodlingen i år. Jag sådde dem alldeles för tidigt, så de fick för mycket värme från elementet under fönsterbrädan i förhållande till för lite sol. För jag vägrar köpa en sådan där ful lampa som ska ge växterna ljus då det fortfarande är för mörkt ute.

Vad tycker du?

14

Skribent

Relaterat innehåll